TREBATE SERVIS ILI REZERVNI DIO?
Ako se ne radi o originalnom Jacuzzi® proizvodu, molim da nas ne kontaktirate!

Najbrži odgovor na upit za termin servisa, rezervne i potrošne dijelove, dat ćemo ako nam:

  • Pošaljete sliku srebrne naljepnice sa serijskim brojem, obično lako uočljiva, ali ne i neophodna. Obično se jedna naljepnica nalazi na boku proizvoda, a druga unutar proizvoda, tj. blizu elektronike ili negdje na konstrukciji.
  • Pošaljete par fotografija proizvoda, iz više kutova, da se čim bolje vidi proizvod u cjelini ili sporan dio proizvoda
  • Opišete ukratko potencijalan problem i vaša osnovna zapažanja
  • Javite da li se na display-u ispisuje neka greška, te ako da o kojoj se grešci radi.
  • I ono osnovno, ime – prezime – broj mobitela i/ili kontakt osobe – email – adresa i/ili adresa proizvoda – OIB za pravne osobe.
*U posjedu smo velike većine dokumentacije naših klijenata od ranije.

Evo nekoliko pravila što (ne) raditi:

  • Ako se ne radi o originalnom Jacuzzi® proizvodu, molim da nas ne kontaktirate!
    Radimo isključivo i samo original Jacuzzi® marku, jer za druge proizvode nemamo dijelova, ali i ne smijemo zbog ugovora s tvornicom.
  • Ukoliko naše proizvode koristite u komercijalne svrhe, nakon sezone, na vrijeme ih pustite u rad, dopunite zalihe sredstava za tretiranje, budite spremni za sezonu kako bi izbjegli: “Gosti dolaze za vikend…”.
  • Telefonski poziv poput: „Ej! Imam Jacuzzi® trebam servis… Znaš onaj model… Ma to je isti filter… i sl.”, sigurno neće uroditi plodom i ubrzati procese, već ih samo usporiti i povećati šanse za greške i problema.
  • Da, i Jacuzzi® se kvari, ali mahom je kriv ljudski faktor ili prirodne nepogode, a ne stroj. No, zato smo mi tu već 30 godina!
Dokument mora biti manji od 8 MB.
Privola *

Prije pristanka pročitajte tekst "Izjava o privatnosti".