TREBATE SERVIS ILI REZERVNI DIO?
Ako se ne radi o originalnom Jacuzzi® proizvodu, molim da nas ne kontaktirate!
Najbrži odgovor na upit za termin servisa, rezervne i potrošne dijelove, dat ćemo ako nam:
- Pošaljete sliku srebrne naljepnice sa serijskim brojem, obično lako uočljiva, ali ne i neophodna. Obično se jedna naljepnica nalazi na boku proizvoda, a druga unutar proizvoda, tj. blizu elektronike ili negdje na konstrukciji.
- Pošaljete par fotografija proizvoda, iz više kutova, da se čim bolje vidi proizvod u cjelini ili sporan dio proizvoda
- Opišete ukratko potencijalan problem i vaša osnovna zapažanja
- Javite da li se na display-u ispisuje neka greška, te ako da o kojoj se grešci radi.
- I ono osnovno, ime – prezime – broj mobitela i/ili kontakt osobe – email – adresa i/ili adresa proizvoda – OIB za pravne osobe.
Evo nekoliko pravila što (ne) raditi:
- Ako se ne radi o originalnom Jacuzzi® proizvodu, molim da nas ne kontaktirate!
Radimo isključivo i samo original Jacuzzi® marku, jer za druge proizvode nemamo dijelova, ali i ne smijemo zbog ugovora s tvornicom. - Ukoliko naše proizvode koristite u komercijalne svrhe, nakon sezone, na vrijeme ih pustite u rad, dopunite zalihe sredstava za tretiranje, budite spremni za sezonu kako bi izbjegli: “Gosti dolaze za vikend…”.
- Telefonski poziv poput: „Ej! Imam Jacuzzi® trebam servis… Znaš onaj model… Ma to je isti filter… i sl.”, sigurno neće uroditi plodom i ubrzati procese, već ih samo usporiti i povećati šanse za greške i problema.
- Da, i Jacuzzi® se kvari, ali mahom je kriv ljudski faktor ili prirodne nepogode, a ne stroj. No, zato smo mi tu već 30 godina!